Luistelujaoston toiminta

Olemme pieni jaosto, jossa voi harastaa sekä pika- että rullaluistelua Turun alueella ja lähikunnissa.  Joinain vuosina olemme profiloituneet hyvinkin vahvasti kilpapuoleen, mutta nyt painopiste on kuntoilussa.

Rullaluistelun ulkokausi alkaa keväisin heti, kun vain säät ja keliolosuhteet sen sallivat. Virallisesti kauden ensimmäiset rataharjoitukset ovat huhti-toukokuussa. Liity joukkoomme tulemalla mukaan harjoituksiimme. Voit myös ottaa yhteyttä Katiin (0405833943).Ulkorullaharjoitukset päättyvät syyskuun puolivälin tienoilla keleistä riippuen.

Talvikaudella on pikaluisteluvuorot ja Parkin kentällä.

Lisäksi olemme mukana järjestämässä tai edustamassa seuraamme erilaisissa tapahtumissa ja kilpailuissa.

Järjestämme tarpeen mukaan myös luistelukursseja niin rullaluistelussa kuin luistelussakin.

Jäseneksi liittyminen

Tule tutustumaan yhteisharjoituksiimme. Kun haluat liittyä jäseneksi, käy rekisteröitymässä myclub-sivustolla https://turunurheiluliitto.myclub.fi/login. Täytä henkilötietosi ja valitse sivun alaosasta luistelujaoston aikuisten tai juniorien (alle 18v) ryhmä.  Vuoden jäsen- ja kausimaksu on 50€.  Voit kysyä lisää meilitse  (kati.koota@turunurheiluliitto.fi).

Meillä on käytössä myös whatsapp-rinki, joten ilmoita  puhelinnumerosi Katille joko meilitse (tai puhelimitse 0405833943), niin saamme sinut mahdollisimman nopeasti viestirinkiin mukaan ja yhteislenkeille.

TuUL Luistelu - Ajankohtaista