Luistelujaoston toiminta

Olemme pikaluistelun sekä rullaluistelun harrastajat Turun lähiympäristössä yhteen kokoava voima. Pyrimme mahdollisuuksien mukaan edesauttamaan niin lajien harrastusmahdollisuuksien kehittymistä kuin itse harrastajienkin kehittymistä. Kilpaurheilun ohella toiminnassamme on mukana myös myös juniorityö ja kuntoliikunta.

Rullaluistelun ulkokausi alkaa keväisin heti, kun vain säät ja keliolosuhteet sen sallivat. Virallisesti kauden ensimmäiset rataharjoitukset ovat huhti-toukokuussa. Liity joukkoomme tulemalla mukaan harjoituksiimme. Voit myös ottaa yhteyttä Katiin (0405833943).Ulkorullaharjoitukset päättyvät syyskuun puolivälin tienoilla keleistä riippuen.

Syyskaudella on kuivaharjoituksia, jotka sisältävät mm.loikkia, pelejä ja lenkkejä.

Talvikaudella on pikaluisteluvuorot ja Parkin kentällä.

Lisäksi olemme mukana järjestämässä tai edustamassa seuraamme erilaisissa tapahtumissa ja kilpailuissa.

Järjestämme myös luistelukursseja.

Jäseneksi liittyminen

Tule tutustumaan yhteisharjoituksiimme. Kun haluat jatkaa, käy rekisteröitymässä myclub-sivustolla https://turunurheiluliitto.myclub.fi/login. Täytä henkilötietosi ja valitse sivun alaosasta luistelujaoston aikuisten tai juniorien (alle 18v) ryhmä.  Vuoden jäsen- ja kausimaksu on 50€ (sisältää jäämaksun) tai 30€.  Voit kysyä lisää meilitse  (kati.koota@turunurheiluliitto.fi).

Meillä on käytössä myös whatsapp-rinki, joten ilmoita  puhelinnumerosi Katille joko meilitse (tai puhelimitse 0405833943), niin saamme sinut mahdollisimman nopeasti viestirinkiin mukaan ja yhteislenkeille.

TuUL Luistelu - Ajankohtaista