Kalle Kinnalan mitalisade jatkui Porissa haasteellisissa olosuhteissa

Kalle Kinnala jatkoi mitalien keräämistä, kun hän luisteli viikonloppuna haasteellisissa olosuhteissa Porissa yhteispistekilpailuissa hienosti SM- hopeaa.

Rankkojen keliolosuhteiden takia palkinnot jaettiin ensimmäisen päivän matkojen (500m ja 1500m) perusteella ja 3000m kilpailu luisteltaneen tuonnempana.

Onnea Kalle!

Kalle Kinnalalle miesten SM-kultaa!

TuUL: n Kalle Kinnala luisteli viikonlopun kilpailuissa Seinäjoella B-junioreiden SM- hopeaa 1500 metrillä ja miesten  10 000 metrillä SM-kultaa!

10 kerran Speed on Skates- luistelukurssi

Ilmoittaudu joko tekstiviestillä 0405833943 (Kati) tai meilitse kati.koota@turunurheiluliitto.fi. Kun tiedät mahtuneesi mukaan, maksa kurssimaksu tilille FI0557 1004100 23147 ja laita viestiosioon "Luistelujaosto, Luistelukurssi ja osallistujan nimi". Mukaan tarvitset iloisen mielen, vesipullon, luistimet (hokkarit) ja lenkkitossut. Ensimmäinen kerta on lauantaina 15.12.klo 9:00-10:15.

TERVETULOA!

Pikaluisteluvuorot alkaneet Parkilla!

Tervetuloa Parkille tiistaisin klo 20:15-21:30 ja lauantaisin klo 9:00-10:00. Katso lisää kohdasta tapahtumat ja harjoitukset.

Nuorten maajoukkueluistelija TuUL:n Kalle Kinnala vauhdissa Seinäjoen avajaiskilpailuissa 10.-11.11.

Kalle Kinnalalla alkoi kotimaan kisakausi hyvin, sillä hän sijoittui hienosti toiseksi neljän matkan yhteispistekilpailuissa Seinäjoella. 3000m hän oli nopein. Onnittelut Kallelle!

Alla tulokset.