Rullaluistelukilpailut Kupittaalla helatorstaina 30.5. klo 12 alkaen

Paikka: Kupittaan rullaluistelurata
Sarjat: Juniorisarjat sääntöjen mukaan, NYL, MYL, Masters sarjat
Kilpailumatkat: 200m ja 1-10 krs yhteislähtö. Tarkennetut pitkät kilpailumatkat osallistujamäärän mukaan paikan päällä.

Yhteyshenkilö Kati Koota 0405833943, kati.koota(at)turunurheiluliitto.fi / kati.koota(at) utu.fi
Ilmoittautuminen meilitse tai tekstiviestitse tai paikan päällä 10:45-11:30.
Kilpailumaksut 5€ juniorit, 10€ yleinen luokka ja Masters-sarjalaiset.
Järjestäjä: Turun Urheiluliitto / luistelujaosto

Huhtikuussa jatkuvat taas ohjatut treenit - maaliskuu omaehtoista liikuntaa

Pikaluistelukausi on Parkin jäillä tältä kaudelta loppunut, mutta Kupittaalla pääsee vielä ainakin tämän viikon (vk 11) luistelemaan. Huhtikuussa jatkuu taas ohjatut harjoitukset.

TuUL-junioreita Seinäjoen Season Closing - kilpailuissa!

Kinnalalle SM-pronssia!

Season Closing oli Seinäjoella 9.-10.3. Mukana oli kolme innokasta TuUL-junioria vauhdissa mukana! Severi Leinonen ja Lukas Kalmari aloittivat ensimmäiset kilpailunsa reippaasti 100m matkalla. Severi luisteli myös 500m. Lukas Kalmari urakoi kaikki loputkin matkat eli 500m, 1500m (kuva) ja 3000m. Onnittelut ensikertalaisille hyvin menneistä kisoista!

Jo useamman vuoden kilpaillut Kalle Kinnala luisteli hienosti 3000m pronssille! Onnea!

Kalle Kinnalan mitalisade jatkui Porissa haasteellisissa olosuhteissa

Kalle Kinnala jatkoi mitalien keräämistä, kun hän luisteli viikonloppuna haasteellisissa olosuhteissa Porissa yhteispistekilpailuissa hienosti SM- hopeaa.

Rankkojen keliolosuhteiden takia palkinnot jaettiin ensimmäisen päivän matkojen (500m ja 1500m) perusteella ja 3000m kilpailu luisteltaneen tuonnempana.

Onnea Kalle!

Kalle Kinnalalle miesten SM-kultaa!

TuUL: n Kalle Kinnala luisteli viikonlopun kilpailuissa Seinäjoella B-junioreiden SM- hopeaa 1500 metrillä ja miesten  10 000 metrillä SM-kultaa!

10 kerran Speed on Skates- luistelukurssi

Ilmoittaudu joko tekstiviestillä 0405833943 (Kati) tai meilitse kati.koota@turunurheiluliitto.fi. Kun tiedät mahtuneesi mukaan, maksa kurssimaksu tilille FI0557 1004100 23147 ja laita viestiosioon "Luistelujaosto, Luistelukurssi ja osallistujan nimi". Mukaan tarvitset iloisen mielen, vesipullon, luistimet (hokkarit) ja lenkkitossut. Ensimmäinen kerta on lauantaina 15.12.klo 9:00-10:15.

TERVETULOA!

Pikaluisteluvuorot alkaneet Parkilla!

Tervetuloa Parkille tiistaisin klo 20:15-21:30 ja lauantaisin klo 9:00-10:00. Katso lisää kohdasta tapahtumat ja harjoitukset.

Nuorten maajoukkueluistelija TuUL:n Kalle Kinnala vauhdissa Seinäjoen avajaiskilpailuissa 10.-11.11.

Kalle Kinnalalla alkoi kotimaan kisakausi hyvin, sillä hän sijoittui hienosti toiseksi neljän matkan yhteispistekilpailuissa Seinäjoella. 3000m hän oli nopein. Onnittelut Kallelle!

Alla tulokset.