Nyrkkeily on monipuolinen, kokonaisvaltainen ja haastava laji

Nyrkkeilyjaostossa voi harrastaa sekä kunto- että kilpanyrkkeilyä. Nyrkkeily lajina panee kehon ja mielen kovalle koetukselle. Monille tuleekin yllätyksenä, kuinka vaativa tekniikkalaji nyrkkeily pohjimmiltaan on. Nyrkkeily on tehokas tapa nostaa kuntoa ja purkaa aggressioita. Se tekee hyvää myös niska- ja hartiaseudun lihaksille.

Nyrkkeilyjaoston toimintaan kuuluu kuntonyrkkeily, kilpanyrkkeily ja juniorinyrkkeily. Harjoituspaikkana on nyrkkeilysali Alfa-liikuntakeskuksessa, osoitteessa Raunistulantie 15.

Tervetuloa treenaamaan mukavassa porukassa, mukaan tarvitset ainoastaan sisäliikuntavarusteet (ei mustapohjaisia kenkiä) ja reipasta mieltä! Muut varusteet saa alkuun lainaksi salilta.

Alkeiskurssit alkavat  tammikuussa

Alkeiskurssi 13.1. – 31.3.2019
Sunnuntaisin klo 11:30 – 12:45

Kurssin hinta on 85 euroa, mikä sisältää kurssin, nyrkkeilyliiton lisenssin sekä sisäänpääsyn liikuntatiloihin ryhmärannekkeella. Alle 20-vuotiaille hinta on 65 euroa.

Ilmoittaudu mukaan tästä.
Valitse seura "TuUL - Nyrkkeilyjaosto", rekisteröi tunnukset ja valitse sen jälkeen ryhmä, johon haluat osallistua.

TuUL Nyrkkeily - Ajankohtaista