Harjoitusajat ja hinnasto

Kuntonyrkkeily:
- tiistaisin ja torstaisin klo 17:50 - 18:50
- lauantaisin klo 11:00 - 12:30

Nyrkkeily ja kilpanyrkkeily (valmantajaina mm. Javanainen, Kauramäki ja Saari):
- tiistaisin ja torstaisin klo 16:30 - 17:45
- lauantaisin klo 10:00 - 11:00

Nyrkkeily ja kilpanyrkkeily (valmentajana Järvinen):
- tiistaisin ja torstaisin klo 17:00 - 19:00
- lauantaisin klo 11:00 - 12:30

Harrasteryhmä 11-15 -vuotiaille:
- sunnuntaisin klo 13:00 - 13:55

Nyrkkeilyleikkikoulu 6-10 -vuotiaille:
- sunnuntaisin klo 14:00 - 14:55.

Ilmoittaudu mukaan sähköisesi tästä.

Hinnasto

Jäsenmaksut
- Alle 15-vuotiaat: 20 €/kalenterivuosi
- 15 vuotta täyttäneet: 30 €/kalenterivuosi

Harjoitusmaksut 1.1.2019 alkaen
- Kausimaksu 70 €/kausi (kausia kevät ja syksy), vaatii jäsenmaksun
- 10-kerran kortti 60 €, ei vaadi jäsenmaksua

Lisenssit
- Kunonyrkkeilylisenssi: 10 €/kalenterivuosi, kerätään jäsenmaksun  tai 10-kerran kortin hankinnan yhteydessä.
- Kilpanyrkkeilylisenssi: 40 €/kalenterivuosi, erotus kuntonyrkkeilylisenssiin kerätään kilpailijoiden kausimaksun yhteydessä yhdessä pakollisen vakuutusmaksun kanssa.
- Toimitsijalisenssi: 15 €/kalenterivuosi, vaaditaan tuomareilta ja kisoissa avustavilta valmentajilta.

Vakuutukset

Meidän kauttamme on nyt mahdollista ostaa myös Sporttiturvan vakuutukset kunto- ja kilpanyrkkeilyssä tapahtuvien äkillisten tapaturmien varalle. HUOM! Vain olympianyrkkeilyvakuutus (tai hyvin kattava henkilökohtainen vakuutus) kattaa kehässä tapahtuvat tapaturmat.

- Kuntonyrkkeilyvakuutus (aikuiset) 18 €
- Kuntonyrkkeilyvakuutus (alaikäiset) 12 €
- Olympianyrkkeilyvakuutus (aikuiset) 189 €
- Olympianyrkkeilyvakuutus (alaikäiset) 72 €

Mikäli aiot lopettaa harjoituksissa käymisen, ole hyvä ja lähetä viesti osoitteeseen nyrkkeily@turunurheiluliitto.fi jotta voimme poistaa tiedot laskutuksesta.

Kulku liikuntatiloihin tapahtuu portin kautta. Meiltlä voi hankkia valmiiksi ladattuja kulkurannekkeita. Rannekkeen lunastusmaksu on 8 € ja kertamaksu 20 vuotta täyttäneiltä 2 €. Saatavilla valmiiksi ladattuja 10 kerran rannekkeita hintaan 28 € sekä nuorisorannekkeita 8 € hintaan. Saattajarannekkeella vanhempi pääsee sisälle samalla rannekkeella lapsen kanssa.

Lisälataukset rannekkeisiin joko Impivaaran uimahallilla, liikuntapalvelukeskuksen palvelupisteellä Veritas-stadionilla Kupittaalla tai netissä

www.turku.fi Etusivu > Kulttuuri ja liikunta > Liikunta > Rannekkeet > Liikuntaranneke TAI suora osoite: http://osteri.pusatec.fi/liikunta/?CompanyId=1

HUOM! Jos olet jo Turun Urheiluliiton jäsen toisessa jaostossa, muista näyttää jäsenkorttisi. Yksi jäsenmaksu kattaa koko seuran kaikki jaostot.

Meillä käy maksuvälineenä käteinen, Smartum ja epassi/SporttiPassi

Smartum

ePassi