Harrastepyöräily

Harrastepyöräilijöiden mukana liikkuu iso joukko Turun alueen pyöräilijöitä. Järjestämme ulkoajokaudella ohjattuja viikkolenkkejä tiistaisin ja torstaisin. Lisäksi jäsenemme kutsuvat ahkerasti yhteislenkkejä myös viikonloppuisin. Järjestämme myös vuosittain muutaman pidemmän yhteisreissun; tutuksi ovat tulleet niin Näsijärven ympäristö, Ahvenanmaan punaiset tiet, Vänern & Vättern -järvet Ruotsissa, Tartu Rattaralli kuin vaikkapa Sa Calobran nousu Mallorcalla.

Ajokauden ulkopuolella toimintaamme kuuluu viikoittainen kuntopiiri seuran kuntosalilla sekä yhteinen spinningvuoro. Lisäksi olemme kokoontuneet vuosittain myös perinteikkääseen pikkujoulun viettoon; yleensä kulttuurillisissa merkeissä.

Toimintamme on kaikille avointa, mukaan mahtuu kaikenikäiset ja -kuntoiset! Viikkolenkit, kuten muukin toimintamme, on mukavan sosiaalista toimintaa jossa kunto kohoaa huomaamatta. Jäsenmaksumme vuodelle 2021 on 40€ joka oikeuttaa osallistumaan järjestämiimme tapahtumiin. Viikkolenkeille ovat toki kaikki tervetulleita!

Korona-aikana pyrimme järjestämään aktiivisesti ohjelmaa rajoitukset huomioiden!

Turun Urheiluliiton Pyöräilyjaoston harrastepyöräilyn jäseneksi liittyminen onnistuu MyClubin kautta tästä linkistä!

Lisätietoja:

Janne Mikkonen