Aikuisten harrastetelinevoimistelu

Kaiken tasoisille voimistelijoille! Harjoituksia myös kesällä vk 31-33. Ryhmät ja reaaliaikainen paikkatilanne nähtävissä ilmoittautumispalvelussa.

Telinevoimistelu on koko kehon liikuntaa. Telinevoimistelu parantaa liikkuvuutta ja tasapainoa, sekä vahvistaa lihaksia ja luustoa. Jokaiseen harjoitukseen kuuluu alkuverryttely, harjoittelu telineillä sekä loppuvenyttelyt. Alkeisryhmään osallistuvilla ei tarvitse olla aiempaa kokemusta telinevoimistelusta.

Aikuisten telinevoimistelu 18+ alkeis- ja jatkoryhmät ovat suunnattu 18 - n.40 -vuotiaille naisille ja miehille. Telinevoimisteluharrastusta voi jatkaa myös seniorina. Jaostossamme voimistelee "Jäykät pojat"  65+ kilparyhmä, joka harjoittelee aamupäivisin Pekka Ahon johdolla.

Tarjoamme aikuisten telinevoimisteluryhmiä Alfan liikuntakeskuksessa arkipäivisin. Alkeisryhmissä harjoitellaan perustaitoja sekä kasvatetaan kuntoa ja kehonhallintaa. Jatkoryhmissä jatketaan lajitaitojen kehittämistä. Jatkoryhmässä voimistelevalla on mahdollisuus myös harjoitella kilpasarjoja ja osallistua leikkimielisiin kilpailuihin.
Ryhmien harjoitusten kesto on 90 min/kerta.

Hinnat ja laskutus syksyllä 2019 - keväällä 2020

1,5h vk:ssa 235€ (veloitetaan kausittain kahdessa erässä: 1/2 (117,5€) + 2/2 (117,5€).

Telinevoimistelujaoston täydellinen hinnasto löytyy täältä.

Hyvä tietää: Loman, työn, lastenhoidon ym. takia tapahtuvia poissaoloja ei voi korvata toisen ryhmän harjoituskerralla. Alfassa ei ole mahdollista harjoitella omatoimisesti.

Poissaoloilmoitukset
Poissaolosta ei tarvitse ilmoittaa erikseen. Toivomme kuitenkin ilmoitusta esteestä saapua harjoituksiin, mikäli poissaoloja kertyy peräkkäin useampi.

Tiedustelut

toiminnanohjaaja Mona Leino
mona.leino (at) turunurheiluliitto.fi
040 820 6206 (arkisin klo 9-15)