aikuisten harrastetelinevoimistelu

Telinevoimistelu on koko kehon liikuntaa. Telinevoimistelu parantaa liikkuvuutta ja tasapainoa, sekä vahvistaa lihaksia ja luustoa. Jokaiseen harjoitukseen kuuluu alkuverryttely, harjoittelu telineillä sekä loppuvenyttelyt. Aiempaa kokemusta telinevoimistelusta ei tarvita, tervetuloa treenaamaan kanssamme!

Aikuisten telinevoimisteluryhmät ovat suunnattu 15 - n.40 -vuotiaille naisille ja miehille. Telinevoimisteluharrastusta voi jatkaa myös vanhemmalla iällä. Jaostossamme voimistelee "Jäykät pojat"  65+ kilpaileva ryhmä, joka harjoittelee aamupäivisin Pekka Ahon johdolla.

Tarjoamme aikuisten telinevoimisteluryhmiä Alfan liikuntakeskuksessa syksyllä 2020 tiistaisin ja torstaisin klo 19.30-21. Taitojen karttuessa on mahdollisuus harjoitella kilpasarjoja ja osallistua leikkimielisiin kilpailuihin.

Hinnat ja laskutus

Kesällä 2020 kertamaksu 10 €.

Syksy 2020

• 1x/vko 235 €
  • 2x/vko 295 €

Poissaoloilmoitukset
Poissaolosta ei tarvitse ilmoittaa erikseen. Toivomme kuitenkin ilmoitusta esteestä saapua harjoituksiin, mikäli poissaoloja kertyy peräkkäin useampi.

Tiedustelut

toiminnanohjaaja Mona Leino
mona.leino (at) turunurheiluliitto.fi
040 820 6206 (arkisin klo 9-15)