Ilmoittautuminen kevään harrastetunneille on käynnissä

Ryhmiin ilmoittautumisen tekee alaikäisen puolesta huoltaja. Uusien jäsenten ilmoittautuminen aukeaa 18.12 Klo 8.00. Aiemmin syksyllä voimistelleet on automaattisesti siirretty uudelle kaudelle. Jos ette aio jatkaa, ottakaa yhteyttä: Mona Leino - mona.leino@turunurheiluliitto.fi - puhelimitse vain arkisin 9-15 0408206206

Turun Urheiluliitolla on käytössä sähköinen jäsenrekisteri ja ilmoittautumispalvelu MyCLub. Ryhmien kokoonpanot ja jäsenten yhteystiedot ylläpidetään tässä rekisterissä. Kaikki ilmoittautumiset harrastetunneille hoidetaan palvelun kautta:

• Uudet harrastajat ilmoittautuvat uudelle kaudelle
  • Aikaisemmin rekisteröityneet/voimistelleet on siirretty automaattisesti uudelle kaudelle

KEVÄT 2020

Ilmoittautumisohje

1. Luo profiili ja kirjaudu rekisteröitymisen jälkeen sähköpostiin tulleilla tunnuksilla MyClubiin.

2. Valitse tapahtuma ja ilmoittaudu. Järjestelmä lähettää varmistusviestin, laskun ja jäsenmaksun sähköpostiin.

• Mikäli haluatte harjoitella Alfassa III TASOn tunneilla useamman kerran viikossa, ilmoittaudu vain viikon ensimmäiseen harjoittelukertaan. Saat valittua maksuvaihtoehdoista 2x 3h/vko harjoittelutunteja mieluisille viikonpäiville.

3. Vie ilmoittautuminen loppuun.

Voit tarkistaa allaolevasta linkistä vanhoja tietoja tarvittaessa:

Linkin kautta pääset käsiksi vanhoihin laskuihin sekä ostamaan lisenssit. Linkin kautta EI voi ilmoittautua ryhmiin.

Mikäli rekisteröinnin tai ilmoittautumisen kanssa on ongelmia, ota yhtettä mona.leino(at)turunurheiluliitto.fi