Terveydenhuolto

Turun Urheiluliiton yhteistyökumppani on Mehiläinen Neo. Loukkaantumisen sattuessa toivomme voimistelijoidemme hakeutuvan kyseiseen hoitolaitokseen, jossa seurana koemme voimistelijoiden saavan ammattitaitoista apua, ja mikä tärkeintä, osataan ottaa huomioon lajimme erityispiirteet.

Telinevoimistelujaoston yhteistyökumppanina fysioterapiapalveluissa toimii Fysios ja fysioterapeutit Iiris Leskinen sekä Sannakaisa Vastamäki. Fysioterapeutit ovat voimistelijoidemme käytössä henkilökohtaisina fysioterapeutteina. Fysioterapeutit käyvät säännöllisesti salilla seuraamassa voimistelijoiden tilannetta.

Voimistelijat voivat tarvittaessa ostaa myös henkilökohtaisia fysioterapiapalveluita telinevoimistelijoiden hinnaston mukaisesti, mikä on erityisesti vakavampien loukkaantumisten jälkihoidossa suositeltavaa.

Fysioterapeuttimme esittäytyvät:

Iiris Leskinen

Minulla on työkokemusta tuki- ja liikuntaelinvaivojen kuntoutuksesta kohta 7 vuotta. Olen käynyt useita lisäkoulutuksia, muun muassa urheilufysioterapian lisäopintoja sekä ylä- ja alaraajojen sekä selkärangan kuntouttamisen jatko-opintoja. Oman lajitaustani myötä teen työtä voimistelijoiden kanssa.

Olen työssäni empaattinen ja rauhallinen, mutta tsemppaan ja motivoin asiakkaitani aina parhaaseen mahdolliseen suoritukseen. Mielestäni oleellista kuntoutuksessa on myös voimistelijan sitoutuminen sekä ymmärrys siitä, mihin hoidolla ja harjoitteilla tähdätään. Pyrin aina huomioimaan kokonaisuuden!

Tervetuloa vastaanotolleni!

Iiriksellä on käytössä nettiajanvaraus täällä.

Sannakaisa Vastamäki

Erikoisosaamiseni on erilaisten tuki- ja liikuntaelinsairauksien fysioterapiassa ja vammojen ennaltaehkäisyssä. Olen syventänyt osaamistani vuosien varrella mm. urheilufysioterapiaan liittyvillä lisä- ja jatkokoulutuksilla. Eri voimistelulajien voimistelijoiden kanssa olen työskennellyt yli 8 vuotta. Pidän tärkeänä yhdessä tekemistä ja tiivistä yhteistyötä mm. voimistelijan valmennustiimin kanssa. Tärkeintä on, että voimistelija saa keskittyä terveenä ja täysipainoisesti hänelle tärkeään ja iloa tuovaan asiaan; voimisteluun.

Yhdessä pyrimme edistämään voimistelijoiden terveyttä ja olemaan lähellä etenkin silloin, kun vammoja sattuu ja voimistelijat apuamme eniten tarvitsevat.

Sannakaisaan yhteydenotot sähköpostitse, kysy lisää valmentajalta.

Lisäksi teemme yhteistyötä Diter Oy:n Reima Karsikkaan kanssa lihasvoimamittauksien suhteen. Reiman kautta on mahdollista saada myös kuntouttavaa elektroterapista hoitoa.