Voimistelun SM-kilpailujen ensimmäinen päivä paketissa

NTV tytöt ja MTV nuoret ottelu sekä karsinta telinefinaaleihin.

Voimistelun SM-kilpailujen ensimmäisenä päivänä nähtiin Turun Urheiluliiton voimistelijoilta hienoja onnistumisia

Tyttöjen neliottelusta saavutettiin upeasti sijat 6. Jemina Phan ja 7. Sofia Salminen. Molemmat tytöt saavuttivat myös paikan lauantaina käytäviin telinefinaaleihin. Lauantain nojapuu finaalissa nähdään sekä Jemina, että Sofia ja Jemina pääsee lisäksi taistelemaan mitaleista puomin finaaliin.

Tytöissä neliottelun Suomen mestaruuden voitti Tampereen voimistelijoiden Maisa Kuusikko, hopeaa nappasi Oulun Pyrinnön Malla Montell ja pronssia saavutti Kaia Tanskanen Jyväskylän voimistelijoista.

Tyttöjen kaikki tulokset löytyvät täältä

Nuorten ottelussa parhaimmat sijoitukset nappasivat Nikolas Alho 10. ja Noel Pop 16. Lauantain telinefinaaleissa nähdään useita TuUl MTV nuoria. Permannolla kilpailevat Leo Lehtinen ja Nikolas Alho, hypyssä mitaleista taistelevat Aku Paananen, Nikolas Alho sekä Leo Lehtinen ja Noel Pop lunasti lisäksi paikan rekin finaaliin.

Nuorten kaikki tulokset löytyvät täältä

Nuorissa kuusiottelun Suomen mestaruuden vei Oulun Pyrinnön Akseli Karsikas, hopeaa nappasi Voimistelu seura Helsingin Antti Varjolaakso ja pronssia saavutti Tampereen Sisun Joona Reiman.

Jemina Phan ja Aku Paananen saivat lisäksi Turun Urheiluliiton vanhojen voimistelijoiden kannustuspalkinnot. Palkinnot jaettiin myös Espoon telinetaitureiden Anni Vuorikoskelle sekä Oulun Pyrinnön Akseli Karsikkaalle.

Onnittelut kaikille voimistelijoille!