Yhteistyökumppanit

Telinevoimistelujaosto kiittää yhteistyökumppaneitaan, jotka mahdollistavat laajan ja monipuolisen harrastetoiminnan tarjoamisen ja luovat omalta osaltaan perustan myös huippu-urheilullemme

Turun Urheiluliiton telinevoimistelujaostossa voimistelee yli 700 voimistelijaa. Tavoitteenamme on tarjota jokaiselle halukkaalle telinevoimistelua omalla tasollaan, ja tässä työssä onnistumiseksi yhteistyökumppaneillamme on merkittävä rooli.

Jaoston pääyhteistyökumppani

K-Plussa

Telinevoimistelujaosto on sopinut sponsorointiyhteistyöstä Turun Seudun Citymarketien kanssa. Kauppiaat tukevat telinevoimistelujaostoa kaupoissa K-Plussa kortilla tehdyistä ostoista. Sponsorointiin osallistumisella ei ole vaikutusta henkilökohtaisiin K-Plussa -etuihin, jotka saat siis jatkossa kuten ennenkin. Ostotilanteessa ei tarvitse tehdä mitään muita toimenpiteitä, kuin näyttää rekisteröitymisen yhteydessä annettavaa K-Plussa -korttia.

Turun Urheiluliiton telinevoimistelujaoston sponsorointikoodi on SP0220. Katso tästä tarkempi ohje oman K-Plussa -kortin rekisteröimiseen, ja ole mukana tukemassa telinevoimistelujaostoa.