Turun Urheiluliitto 120 vuotta - juhlallisuudet

Juhlanäytös, seniorikahvit, historianäyttely, juhlavastaanotto, illallisjuhla - on aika juhlia rakasta mustakeltaista seuraamme. Juhlimme 28.11.2021 sekä 4.12.2021. Lue alta lisää juhlallisuuksista ja lähde mukaan.

28.11.2021, Konserttitalo

Seniorikahvit, kello 14.00 - 15.45

Turun Urheiluliitto kutsuu vuosien varrella mustakeltaisessa perheessä mukana olleet ja edelleen mukana olevat seniorit muistelemaan menneitä ja tapaamaan tuttuja vuosien varrelta.

Ilmoittautuminen tekstiviestillä numeroon 044 5810036 (toimisto). Kirjoita viestiin ilmoittautujan nimi, sekä tieto siitä, haluatko tulla seuraamaan juhlanäytöstä (lipun hinta seniorikahvilaisille 10 euroa). Seniorikahvilaiset voivat ostaa etuhintaisen lipun juhlanäytökseen 28.11.2021 kello16.00 alkaen Konserttitalon lipunmyynnistä.

Vapaa pääsy. Tilaisuus järjestetään Konserttitalon alakerran kahvion tiloissa.

Huomionosoitusten jako, kello 14.00 - 15.00

Upea toimijoidemme joukko on ansainnut kiitoksensa. Seuran sisäisenä tilaisuutena järjestettävässä huomionosoitustenjaossa muistetaan aktiivisia jäseniämme. Palkittavat kutsutaan henkilökohtaisesti.

Onnitteluiden vastaanotto, kello 15.00 - 16.00

120 vuoden aikana olemme saaneet toimia monen eri tahon kanssa. Yksin ei pärjää kukaan. Tervetuloa onnittelemaan, vaihtamaan muutama sana ja juomaan kupponen kahvia. Toivomme ilmoittautumiset vastaanotolle 19.11.2021 mennessä osoitteessa: https://www.lyyti.in/TuUL120_onnittelut

Mikäli olette estyneet saapumasta tilaisuuteemme, mutta haluatte tukea seuramme lapsi- ja nuoristotyötä, voitte osoittaa tuen tilillemme: FI14 5710 0420 5572 82.

120 vuotta mustakeltaista liikettä - Turun Urheiluliitto 120 vuotta juhlanäytös, kello 17.00

Lipunmyyntin pääset tästä:  https://www.lippu.fi/eventseries/name-3013923 (lippujen hintoihin lisätään Lippu.fi -palvelumaksut)

Historianäyttely

Mitä kaikkia lajeja Turun Urheiluliitossa on 120 vuoden aikana? Kuka urheilijamme päätyi Pandan purkkakuvaan 1960-luvulla. Minkä lajin ensimmäiset radat Turun Urheiluliitto rakensi Turkuun?

Seuran 120 vuotta on koottu näyttäviin historiatauluihin, joiden kautta pääset kurkistamaan menneisiin vuosikymmeniin. Historiataulut ovat kaikkien Konserttitalon juhlavieraiden nähtävillä 28.11.2021.

4.12.2021, Å Sali

Juhlaillallinen, kello 18.00 -

Lauantaina 4.12.2021 on aika kokoontua tyylikkääseen iltajuhlaan hyvän ruuan, ystävien ja musiikin parissa.

llalliskortin hinta on 90€ / hlö (sisältäen kolmen ruokalajin pöytiin tarjoillun illallisen ruokajuomineen). Sitovat ilmoittautumiset tapahtumaan tulee tehdä 15.11.2021 mennessä. Pukukoodi: tumma puku/smokki.

Illalliskortin voit hankkia täältä: https://www.lyyti.in/TuUL120v_illallinen

Tervetuloa juhlimaan kanssamme!