Graafinen ohjeisto

Turun Urheiluliiton graafinen ohjeisto

Graafinen ohjeisto on tehty seuratoimijoiden ja yhteistyötahojen käyttöön. Turun Urheiluliiton yhtenäinen ilme on samanlainen kaikille jaostoille. Graafisessa ohjeistuksessa on määritelty Turun Urheiluliiton logo eri variaatioineen sekä seuran viralliset värit ja kirjasintyypit.

Turun Urheiluliiton logot, merkit ja muut graafiset elementit ovat Turun Urheiluliiton omaisuutta eikä niitä saa käyttää tai muuttaa ilman lupaa.

Ennen kuin käytät seuran tunnuksia ja logoja, lue seuran graafinen ohjeistus. Alla olevat tunnukset ja logot saat ladattua, kun menet hiirellä tunnuksen tai logon päälle ja painat hiiren oikeanpuoleista näppäintä.

Turun Urheiluliiton graafinen ohjeisto

Turun Urheiluliiton tunnuksia ja logoja

Png-tallennusmuoto sopii sähköisiin välineisiin. Sitä voi käyttää myös silloin, kun kyseessä ei ole painotyö. Ai-tallennusmuoto sopii painotöihin. Ai-tallennusmuodot ovat muuta- tai pdf/ai-sarakkeissa.

png jpg pdf muuta
  tuul_m käytetyin tunnus
    tuul_k käytetyin tunnus, kun pohja on tumma
    tuul_u_m tekstiilit ja varusteet
    tuul_u_k tekstiilit ja varusteet, kun pohja on tumma
    u_m tekstiilit ja varusteet
    u_k tekstiilit ja varusteet, kun pohja on tumma

sähköpostilogo

kirjepohjan alalaita

PowerPoint-pohja

seura_tunnus_logo_merkit.ai

U.ai

TuUL_kaaret.ai

Jaostojen tunnuksia

Jaostojen omat tunnukset sopivat jaostojen sisäiseen viestintään.

png jpg pdf/ai
    pdf_yu_m
    TuUL_jaosto_kolmio.ai

Tapahtumien laatuleima

Turun Urheiluliiton tapahtumat tarjoavat osallistujilleen urheilullisia ja liikunnallisia elämyksiä ja itsensä voittamisen kokemuksia joko itse urheillen ja liikkuen tai katselijana. Tapahtumat ovat laadukkaita ja niiden avulla tuetaan seuramme nuorisourheilua. Tapahtumien laatuleimaa saavat käyttää Turun Urheiluliiton suuret tapahtumat, joita ovat SuperTreenit, Aurajoen Yöjuoksu, TS-Kortteliajot, Paavo Nurmi Games, Paavo Nurmi Marathon, Turku Touring Pyöräily ja Ruissalojuoksut

Yhteistyötapahtumissa käytetään seuramme tunnusta, joka on tekstin Turun Urheiluliitto ja kolmiomerkin yhdistelmä ja siihen tulee liittää teksti yhteistyössä tai vastaava teksti, josta käy ilmi, että tapahtumaa tehdään yhteistyössä Turun Urheiluliiton kanssa.

png jpg pdf muuta
    tapahtuma1

Tätä tapahtumaleimaa käytetään, kun leveys on vähintään 22 mm ja työ on värillinen.

tapahtuma2 Tätä tapahtumaleimaa käytetään, kun leveys on vähintään 22 mm ja työ on mustavalkoinen.
    tapahtuma3 Tätä tapahtumaleimaa käytetään, kun leveys on enintään 22 mm ja työ on värillinen.
tapahtuma4 Tätä tapahtumaleimaa käytetään, kun leveys on enintään 22 mm ja työ on mustavalkoinen.
      TuUL_tapahtumien_laatuleima.ai