Pääyhteistyökumppanit

Turun Urheiluliiton yhteistyökumppanit mahdollistavat laajan ja monipuolisen harrastetoiminnan tarjoamisen ja luovat omalta osaltaan perustan myös huippu-urheilullemme

Turun Urheiluliitto kiittää yhteistyökumppaneitaan, jotka mahdollistavat laajan ja monipuolisen harrastetoiminnan tarjoamisen sekä omalta osaltaan luovat perustan myös huippu-urheilullemme. Jaostojen sivuilla on lisäksi jaostojen yhteistyökumppaneita.

OP Turun Seutu

OP Turun Seutu on suomalainen, asiakkaidensa omistama pankki, joka palkitsee omistaja-asiakkaitaan raha-asioiden keskittämisestä monin tavoin. Kun keskität pankki- ja vakuutusasiasi OP Turun Seutuun, sinulla on mahdollisuus saada etuja pankki- ja vakuutuspalveluista. OP Vakuutus tarjoaa edullisen harrastetoimintaa ja harrasteliikuntaa koskevan ryhmätapaturmavakuutuksen Turun Urheiluliiton jäsenille. OP Turun Seutu tukee Turun Urheiluliiton Kasvua ja Kultaa -urheilijoita sekä Turun Urheiluliiton eri tapahtumia. Turun Urheiluliitto suosittelee OP Turun Seutua pankki- ja vakuutusasioiden sekä varallisuuden hoitoon.

TOK

Turun Osuuskauppa on mukana tukemassa Turun Urheiluliiton juniorityötä. Samalla kun kerrytät bonusta itsellesi, voit kerryttää bonusta myös seurallesi. Hienoa on, että seuralle kertyvä bonus ei vähennä mitenkään omaa bonustasi sekä bonukset kertyvät seuralle myös taannehtivasti. Ilmoittaudu mukaan heti ja bonukset kertyvät seurallemme vuoden alusta!

Lisätietoja: www.tokseurabonus.fi
Ilmoittautuminen bonusjärjestelmään.

Urheilu Mehiläinen

Pitkäaikainen yhteistyökumppanimme Neo on nyt Urheilu Mehiläinen. Yhtenä yhteistyömuotona seurallamme on käytössä Urheilunetti. Jokaisen Urheilunettiin kirjautuneen jäsenen tai perheenjäsenen asiakaskäynti Mehiläisessä (esim. käynti lääkärin vastaanotolla, fysioterapeutilla, laboratoriossa tai leikkauksessa) kerryttää ostokertymää, josta Mehiläinen maksaa markkinointibonusta takaisin seuralle. Bonusta kertyy kaikista yksityiskäyntien ostokertymästä, ainoastaan työterveyshuollon käynnit eivät kuulu bonuksen piiriin.

Toivomme kaikkien jäseniemme perheineen kirjautuvan Urheilunettiin: https://service1.mehilainen.fi/urheilunetti/. Näin saamme toimintaamme lisää tukea.