Pääyhteistyökumppanit

Turun Urheiluliiton yhteistyökumppanit mahdollistavat laajan ja monipuolisen harrastetoiminnan tarjoamisen ja luovat omalta osaltaan perustan myös huippu-urheilullemme

Turun Urheiluliitto kiittää yhteistyökumppaneitaan, jotka mahdollistavat laajan ja monipuolisen harrastetoiminnan tarjoamisen sekä omalta osaltaan luovat perustan myös huippu-urheilullemme. Jaostojen sivuilla on lisäksi jaostojen yhteistyökumppaneita.

OP Turun Seutu

OP Turun Seutu on suomalainen, asiakkaidensa omistama pankki, joka palkitsee omistaja-asiakkaitaan raha-asioiden keskittämisestä monin tavoin. Kun keskität pankki- ja vakuutusasiasi OP Turun Seutuun, sinulla on mahdollisuus saada etuja pankki- ja vakuutuspalveluista. OP Vakuutus tarjoaa edullisen harrastetoimintaa ja harrasteliikuntaa koskevan ryhmätapaturmavakuutuksen Turun Urheiluliiton jäsenille. OP Turun Seutu tukee Turun Urheiluliiton Kasvua ja Kultaa -urheilijoita sekä Turun Urheiluliiton eri tapahtumia. Turun Urheiluliitto suosittelee OP Turun Seutua pankki- ja vakuutusasioiden sekä varallisuuden hoitoon.

Urheilu Mehiläinen

Urheilu Mehiläinen on pitkäaikainen yhteistyö- kumppanimme. Yhtenä yhteistyömuotona seurallamme on käytössä OmaUrheilu. Lataamalla OmaMehiläinen -sovelluksen puhelimeesi, saat käyttöösi myös OmaUrheilun. Kun kirjaudut Turun Urheiluliiton käyttäjäksi, löydät helposti juuri meille valitun asiantuntijajoukon, varaat helposti ajan, löydät etuja ja tuet seuraamme. Jokaisen Oma Urheiluun kirjautuneen jäsenen tai perheenjäsenen asiakaskäynti Mehiläisessä (esim. käynti lääkärin vastaanotolla, fysioterapeutilla, laboratoriossa tai leikkauksessa) kerryttää ostokertymää, josta Mehiläinen maksaa bonusta takaisin seuralle. Bonusta kertyy kaikista yksityiskäyntien ostokertymästä, ainoastaan työterveyshuollon käynnit eivät kuulu bonuksen piiriin. OmaUrheiluun seuran kannattajaksi liittyvän henkilön ei tarvitse olla seuramme jäsen, vaan myös lähipiirisi voi liittyä tukemaan seuraamme.

OMAURHEILUN AKTIVOINTI
1. Avaa OmaMehiläinen –sovellus
2. Klikkaa sovelluksen alareunasta ”LISÄÄ”
3. Klikkaa ”OMAURHEILU”
4. Etsi urheiluseuralistauksesta oma seurasi
5. Rekisteröidy salasanalla ”MEHURHEILU”

Lisätietoa OmaUrheilusta ja sen käyttöönotosta löydät täältä

TOK

Turun Osuuskauppa on mukana tukemassa Turun Urheiluliiton juniorityötä. Samalla kun kerrytät bonusta itsellesi, voit kerryttää bonusta myös seurallesi. Hienoa on, että seuralle kertyvä bonus ei vähennä mitenkään omaa bonustasi sekä bonukset kertyvät seuralle myös taannehtivasti. Ilmoittaudu mukaan heti ja bonukset kertyvät seurallemme vuoden alusta!

Lisätietoja: www.tokseurabonus.fi
Ilmoittautuminen bonusjärjestelmään.