Toiminta

Laadukasta toimintaa kilpaurheilijoista aloitteleviin kuntoilijoihin ja uutuutena nuorisoryhmä

Jaostomme tarjoaa jäsenilleen laadukasta toimintaa kilpaurheilijoista aloitteleviin kuntoilijoihin. Toimintamme perustuu yhteisharjoituksiin, joihin kaikki jäsenet voivat osallistua kuntotasosta tai tavoitteista riippumatta. Sovit ryhmäämme, jos kuntoilet säännöllisesti vähintään pari kertaa viikossa. Aloittaessasi et tarvitse aiempaa kokemusta pyöräilystä tai juoksusta, mutta ennen yhteisiin uintiharjoituksiin osallistumista olisi hyvä osata vapaauinnin alkeet.

Jaostolla on eritasoisia yhteisharjoituksia useita kertoja viikossa. Ohjelmassa on kuntopiiriä, ohjattuja uintiharjoituksia, omatoimiseen harjoitteluun tarkoitettuja uintivuoroja ja yhteisharjoituksia niin juosten, pyörällä kuin talvella hiihtäenkin. Lisäksi järjestämme testiuinteja ja -juoksuja.

Jaoston päävalmentajana toimii kilpailutantereilta valmennustietoa jakamaan siirtynyt huipputriathlonisti Mika Luoto ja uintivalmennuksesta vastaa kokenut uintivalmentaja Antti Kauhanen.

Tarkemmat treeniajat ja tapahtumat julkaistaan Nimenhuuto-sivustolla. Pääset jäseneksi ryhmään, kun olet ilmoittautunut jaoston jäseneksi ja maksanut jäsenmaksusi. Katso tarkemmat ohjeet jäseneksi liittymiseen.

Nuoret

Jaostomme aloitti kokoamaan uutta nuorisoryhmää. Nuorisoryhmään sovellut, jos olet noin 10-18-vuotias ja liikunnallinen. Et tarvitse ennakko-osaamista triathlonin eri lajeista. Ryhmän harjoituksiin osallistuessasi saat henkilökohtaista opastusta ja valmennusta omaan lähtötasoosi räätälöitynä. Valmentajana toimivat Hilla Läärä ja Markus Lampainen. Mikäli olet kiinnostunut, ota yhteyttä Hillaan tai Markukseen.