Toiminta

Laadukasta toimintaa nuorista ja kilpaurheilijoista aloitteleviin ja kokeneisiin kuntoilijoihin.

Jaostomme tarjoaa jäsenilleen laadukasta toimintaa kilpaurheilijoista aloitteleviin kuntoilijoihin. Toimintamme perustuu yhteisharjoituksiin, joihin kaikki jäsenet voivat osallistua kuntotasosta tai tavoitteista riippumatta. Sovit ryhmäämme, jos kuntoilet säännöllisesti vähintään pari kertaa viikossa. Aloittaessasi et tarvitse aiempaa kokemusta pyöräilystä tai juoksusta, mutta ennen yhteisiin uintiharjoituksiin osallistumista olisi hyvä osata vapaauinnin alkeet.

Jaostolla on eritasoisia yhteisharjoituksia useita kertoja viikossa ympäri vuoden sekä oma valmennusryhmä Otto Loukkalahden vetämänä. Ohjelmassa on kuntopiiriä, ohjattuja uintiharjoituksia, omatoimiseen harjoitteluun tarkoitettuja uintivuoroja ja yhteisharjoituksia niin juosten, pyörällä kuin talvella hiihtäenkin. Pyörä-juoksu-yhdistelmätreenejä teemme kesällä ulkona mm. Kupittaan velodromilla ja talvikaudella sisällä Kupittaan Urheiluhallissa. Kesällä tehdään myös triathlonharjoituksia ja avovesiuintitreenejä. Lisäksi järjestämme testiuinteja ja -juoksuja ja kesäisin perinteisen Juhannustriathlonin Kakskerran saaren kauniissa maisemissa.

Alla esimerkki talvikauden viikkokalenterista:

TuUL triathlon viikottaiset yhteisharjoitukset:

Maanantai 20.15-21.30 Uinti Impivaaran uimahalli, 25m allas*

Tiistai 18.00 Turku Juoksee

Keskiviikko 18.00-19.30 Uinti Impivaaran uimahalli, 50m allas (Nopeat, 6min/400m)*

Keskiviikko 20.30-21.30 Uinti Impivaaran uimahalli, 25m allas*

Lauantai 8.00-10.00 Uinti Petreliuksen uimahalli*

Sunnuntai 7.30-9.00 Omatoiminen Uinti Impivaara, 50m allas

*Merkityissä harjoituksissa valmennusmaksu aikuisurheilijoille

Jaoston päävalmentajana toimii kilpailutantereilta valmennustietoa jakamaan siirtynyt huipputriathlonisti Mika Luoto.

Tarkemmat treeniajat ja tapahtumat julkaistaan MyClub-sivustolla. Pääset jäseneksi ryhmään, kun olet ilmoittautunut jaoston jäseneksi ja maksanut jäsenmaksun. Katso tarkemmat ohjeet jäseneksi liittymiseen.

Ilmoittautumiset uintiryhmiin, valmennusryhmiin ja uinnin tekniikkaryhmiin löytyvät täältä.

Nuoret

Jaostossamme on myös lasten ja nuorten ryhmät. Lisää tietoa lasten ja nuorten toiminnasta löydät täältä.