Aikuisurheiluvalmennus

Aikuisten valmennusryhmätoiminta käynnistynyt 5.6.

Aikuisurheiluvalmennus on tarkoitettu jatkoksi aikuisten yleisurheilukoululle tai heille, joilla on jo yleisurheilun perustaitoja ja haluavat harjoitella laadukkaassa valmennuksessa aikuisten yleisurheilukoulua henkilökohtaisemmalla otteella. Harjoittelu on ympärivuotista ja mahdollistaa myös kilpailuihin tähtäämisen. Harjoittelua rytmitetään yleisurheilun kausijaottelun mukaan.

Aikuisten valmennusryhmän valmentajina toimivat kokeneet yleisurheiluvalmentajat Sini Hentilä ja Yvonn Lindholm. Sini on liikuntatieteiden maisteri ja nuorten MM-mitalisti keihäänheitossa. Hänellä on hallussa kaikki yleisurheilulajit ja vahvuudet erityisesti heittolajeissa. Vonnen urheilutausta on moniotteluista ja valmennusvuosia hänellä on takana jo 15. Koulutukseltaan Vonne on fysioterapeutti ja käynyt 3-tason valmentajatutkinnon.

Harjoitusajat:

Harjoitukset ovat kesällä Paavo Nurmen stadionilla seuraavasti. Ryhmän ensimmäinen harjoitus on sunnuntaina 5.6. klo 18.45 - 20.00.

Tiistaisin klo 19.30 - 20.45 alkaen 21.6. (ei 2.8.), sunnuntaisin klo 18.45 - 20.00 5.6.,12.6. ja 31.7. (poikkeusajat stadionilla tiistaisin olevien kisojen johdosta).

Harjoitusmaksut:

1 kertaa viikossa 65 euroa kuukaudessa.

Lisäksi valmennusryhmässä mukana olevat maksavat seuran jäsenmaksun (30 e), joka laskutetaan kerran vuodessa. Kuluneen kevätkauden aikana jäsenmaksun maksaneet eivät luonnollisesti maksa jäsenmaksua uudestaan vuodelle 2022.

Hintaan sisältyy seuran järjestämien aikuisurheilukisojen osallistumismaksu.

Kesäkausi kestää 3 kuukautta ja se laskutetaan kokonaisuudessaan kesäkuussa. Harjoituksissa voi käydä kokeilemassa yhden kerran ilman sitoutumista.

Uusi harjoituskausi käynnistyy lokakuussa ja sisältää 46 viikkoa harjoituksia ajalla lokakuu 2022 - syyskuu 2023.

Ilmoittautuminen: https://turunurheiluliitto.myclub.fi/flow/events/4123908

Lisätietoja: Sini Hentilä 040 5428945, sini.kiiski1@gmail.com, Yvonn Lindholm 040 9655631, yvonn.lindholm@gmail.com