Aikuisurheiluvalmennus

Aikuisten valmennusryhmätoiminta

Aikuisurheiluvalmennus on tarkoitettu jatkoksi aikuisten yleisurheilukoululle tai heille, joilla on jo yleisurheilun perustaitoja ja haluavat harjoitella laadukkaassa valmennuksessa aikuisten yleisurheilukoulua henkilökohtaisemmalla otteella. Harjoittelu on ympärivuotista ja mahdollistaa myös kilpailuihin tähtäämisen. Harjoittelua rytmitetään yleisurheilun kausijaottelun mukaan.

Aikuisten valmennusryhmän valmentajina toimivat kokeneet yleisurheiluvalmentajat Yvonn Lindholm ja Janette Kaukonen.

Harjoitusajat:

Harjoitukset ovat syyskaudella sunnuntaisin iltapäivällä / iltaisin. Tarkemman ohjelman saat valmentajilta.

Harjoitusmaksut:

1 kertaa viikossa 65 euroa kuukaudessa.

Lisäksi valmennusryhmässä mukana olevat maksavat seuran jäsenmaksun (30 e), joka laskutetaan kerran vuodessa.

Hintaan sisältyy seuran järjestämien aikuisurheilukisojen osallistumismaksu.

Harjoituksissa voi käydä kokeilemassa yhden kerran ilman sitoutumista.

Uusi harjoituskausi on käynnistynyt lokakuussa ja sisältää 46 viikkoa harjoituksia ajalla lokakuu 2022 - syyskuu 2023.

Ilmoittautuminen: riitta.hyvarinen@turunurheiluliitto.fi (ilmoita nimi, syntymäaika, kotiosoite, puh ja sähköposti)

Lisätietoja: Yvonn Lindholm 040 9655631, yvonn.lindholm@gmail.com, Janette Kaukonen info@fysioterapeuttijanette.com