Kunniakierros

Kunniakierros on Suomen Urheiluliiton ja sen jäsenseurojen yhteinen varainkeruukampanja.

Turun Urheiluliiton Kunniakierros torstaina 12.9 klo 18.00 Paavo Nurmen Stadionilla

MIKÄ ON KUNNIAKIERROS?
Kunniakierros on Suomen Urheiluliiton ja sen jäsenseurojen yhteinen kampanja, jolla kerätään varoja seurojen, piirien ja Suomen Urheiluliiton nuorisotyöhön. Turun Urheiluliitossa keräyksen tuotto menee seuran nuorisotoiminnan järjestämiseen ja kehittämiseen eli välineisiin, tilamaksuihin, kilpailuttamiseen, bussimatkoihin, vetäjien palkkioihin jne. Siksi onkin äärimmäisen tärkeää, että jokaisen urheilijan taustajoukot lähtevät mukaan keräykseen. Pienikin rahallinen tuki auttaa.

Ideana on haastaa seuraväki keräämään tukijoita - joko yrityksiä tai yksityishenkilöitä - ja osallistua Kunniakierros-tapahtumaan. Tukijat voivat antaa lahjoituksensa joko kertasummana tai maksaa kerääjälle tietyn tukisumman jokaista kerääjän tapahtumassa juoksemaa kierrosta kohti.

KUNNIAKIERROS 2019 - KERÄYSOHJEET
Keräys tapahtuu perinteisesti keräyslomakkeella tai mobiilisovelluksella. Tulostettava lomake löytyy tämän sähköpostin liitteenä, joita jaamme myös treenien yhteydessä. Lomakkeille täytetään kerääjän sekä lahjoittajien tiedot laskutusta varten. Täytättehän kaikki tiedot selkeällä käsialalla, jotta laskutus sujuu helpommin. Yhdelle lomakkeelle mahtuu kahdeksan lahjoittajan tiedot. Lisää lomakkeita voi tiedustella ryhmien valmentajilta tai stadionilta jaoston toimistolta. Minimikeräyssumma yhtä lahjoittajaa kohden on 15 euroa tai 0,50 senttiä / kierros (kierros = 400m). Juoksuaikaa on yksi tunti.

Huomioithan, että voit osallistua keräykseen, vaikka et osallistuisikaan itse juoksutapahtumaan. Siinä tapauksessa voit palauttaa keräyslomakkeen seuran toimistolle, ryhmäsi valmentajalle tai mobiilisovellusta käyttäen.

Miten saan Kunniakierros-mobiilisovelluksen käyttööni?

Jos haluat käyttää mobiilisovellusta, olethan yhteydessä Camilla Engströmiin (camilla.maria.engstrom@gmail.com) tarvittavien tunnusten luomiseksi. Huomioithan, että kerääjällä tulee olla oma sähköpostiosoite. Kunniakierros-sovelluksen voit ladata Applen sovelluskauppa App Storesta tai Google Play sisältöpalvelusta.

Lisätietoa: https://www.yleisurheilu.fi/uutinen/keraa-tukea-helposti-hanki-kunniakierrossovellus/

PARHAAT VALMENNUSRYHMÄT PALKITAAN SUPERPARK-LIPUILLA

- ryhmä, jonka osallistumisaste on korkein (vähintään 50 % ryhmän urheilijoista tulee osallistua keräykseen

- ryhmä, jonka osallistujakohtainen tulos on paras (vähintään 50 % ryhmän urheilijoista tulee osallistua keräykseen)

PARHAAT KERÄÄJÄT PALKITAAN NONAMEN-TUOTTEELLA

*    paras nuori kerääjä (15-sarjalainen tai nuorempi)

KUNNIAKIERROSTAPAHTUMA 12.9.2019 PAAVO NURMEN STADIONILLA
Klo 17.00 Ilmoittautuminen: Keräyslomakkeiden palautus alkaa
Klo 17.30 Alkujumppa
Klo 18.00 Lähtölaukaus paukahtaa

Klo 19.00 Tapahtuma päättyy.

COOPER

Tapahtuman yhteydessä on mahdollisuus juosta Cooper. Ilmoittautumismaksu Cooperille on 25e, jolla samalla osallistut Kunniakierros-keräykseen. Ilmoittautuminen tapahtuu oheisella Kunniakierros-lomakkeella, joka palautetaan tapahtumassa. Cooperissa on mukana vauhdittajia tietyille vauhdeille.

Lisäinfoa löytyy:

Kunniakierroksen nettisivuilta, https://kunniakierros.fi/fi/public

Seuran nettisivuilta, http://www.turunurheiluliitto.fi/yleisurheilu/kilpailut-ja-tapahtumat/kunniakierros.

Toivotan kaikki tervetulleiksi Stadionille 12.9.2019.

Camilla Engström, TuUL:n kunniakierrospäällikkö

camilla.maria.engstrom@gmail.com, 045 3167220