Aikuisten yleisurheilukoulu

Kiinnostaisiko sinua harrastaa yleisurheilua mukavassa aikuisporukassa? Haluaisitko haastaa itsesi ja kenties kaverisikin kokeilemaan yleisurheilun monipuolisia lajeja asiantuntevan ohjaajan avustuksella?

Tilaisuutesi on koittanut! Turun Urheiluliiton aikuisten yleisurheilukoulu alkaa maanantaina 7.1.2019. Tarjoamme harjoittelumahdollisuutta kahdesti viikossa, maanantaisin klo 19.15-20.30 ja keskiviikkoisin klo 19.15-20.30. Voit siis käydä 2 kertaa viikossa tai kerran viikossa, joko maanantaisin tai keskiviikkoisin.

Ajanjakso: 7.1.2019 alkaen, yhteensä 10 harjoitusviikkoa.

Hinta:

• Paketti 1, harjoitukset 2x viikossa: 240,-.
  • Paketti 2, harjoitukset 1x viikossa: 150,-.

HUOM! Hinnat eivät sisällä vakuutusta eivätkä sisäänpääsymaksuja Kupittaan Urheiluhalliin. TuUL:n jäsenmaksun (30,-) maksamalla pääset halliin alennettuun seurahintaan (2,-/kerta).

Ilmoittautumiset riitta.hyvarinen@turunurheiluliitto.fi

Lähetä ilmoittautuessasi seuraavat tiedot; nimi, syntymävuosi, kotiosoite, puh, sähköposti, haluatko seuran jäsenyyden ja osallistutko 1 krt vai 2 krt / vko.

Tiedustelut: Mervi Tulonen, mervi.r.tulonen@gmail.com.

Ilmoittautumiset 21.12. mennessä: riitta.hyvarinen@turunurheiluliitto.fi Lähetä seuraavat tiedot: nimi, syntymävuosi, osoite, puhelinnumero, sähköposti, haluatko TuUL:n jäseneksi, osallistutko 1 vai 2 kertaa viikossa.