Valmennusryhmät, 15v ja nuoremmat

Jokainen lapsi saa käydä kokeilemassa seuramme perusryhmissä sekä 2014–2011 syntyneiden ryhmissä maksutta kaksi kertaa, ilman ennakkoilmoittautumista. Kokeilukertojen jälkeen lapsen nimi, syntymäaika, kotiosoite, vanhempien sähköpostiosoite ja puh.nr sekä missä ryhmässä on käynyt kokeilemassa tulee ilmoittaa sähköpostilla toimistopäällikkö Riitta Hyväriselle riitta.hyvarinen@turunurheiluliitto.fi Riitta lähettää teille MyClub jäsenrekisterin aktivointilinkin sähköpostiinne, johon teidän tulee käydä täyttämässä siellä kysyttyjä tietoja. Kaikki viestintä ja laskutus tapahtuu MyClub jäsenrekisterin kautta.

Lisätietoa edellä mainituista ryhmistä sekä lasten kilparyhmistä voi kysellä nuorisovalmennuspäällikkö Camilla Nakolinnalta 040-9007881 camilla.nakolinna@turunurheiluliitto.fi

Harjoitusajat ja -paikat ovat seuraavat:

2014 syntyneet harjoittelevat lauantaisin klo 12.00–13.00 Paavo Nurmen stadionilla.

2013 syntyneet harjoittelevat torstaisin klo 17.00–18.30  ja lauantaisin klo 11.00-12.30 Paavo Nurmen stadionilla

2012 syntyneet harjoittelevat keskiviikkoisin klo 17.00–18.30 ja lauantaisin klo 13.30–15.00 Paavo Nurmen stadionilla

2011 syntyneet harjoittelevat tiistaisin klo 17.00–18.30 ja lauantaisin klo 14.30–16.00 Paavo Nurmen stadionilla.

2009–2010 syntyneiden perusryhmä harjoittelee tiistaisin klo 17.00–18.30 Paavo Nurmen stadionilla.

2007–2008 syntyneiden perusryhmä harjoittelee maanantaisin klo 17.30–19.00 Paavo Nurmen satadionilla.

2004–2006 perusryhmä harjoittelee tiistaisin klo 18.15–19.45 ja lauantaisin klo 13.00-14.00 Paavo Nurmen stadionilla.

Ryhmät kokoontuvat Paavo Nurmen stadionin ison valotaulun alla. Mukaan tulisi ottaa säänmukainen vaatetus, juomapullo sekä iloinen mieli.