Valmennusryhmät, 15v ja nuoremmat

Jokainen lapsi saa käydä kokeilemassa seuramme perusryhmissä sekä 2014–2011 syntyneiden ryhmissä maksutta kaksi kertaa, ilman ennakkoilmoittautumista. Kokeilukertojen jälkeen lapsen nimi, syntymäaika, kotiosoite, vanhempien sähköpostiosoite ja puh.nr sekä missä ryhmässä on käynyt kokeilemassa, tulee ilmoittaa sähköpostilla toimistopäällikkö Riitta Hyväriselle riitta.hyvarinen@turunurheiluliitto.fi  Riitta lähettää teille MyClub jäsenrekisterin aktivointilinkin, johon teidän tulee käydä täyttämässä siellä kysyttyjä tietoja. Kaikki viestintä seurassamme tapahtuu MyClubin kautta.

Lisätietoa edellä mainituista ryhmistä sekä lasten kilparyhmistä voi kysellä nuorisovalmennuspäällikkö Camilla Nakolinnalta 040-9007881 camilla.nakolinna@turunurheiluliitto.fi

Uusi harjoituskausi alkaa lokakuussa. Harjoitusajat ja -paikat ovat seuraavat:

2014 syntyneet harjoittelevat lauantaisin klo 12.00–13.00 Vasaramäen koululla. Ensimmäinen harjoituskerta on 3.10.

2013 syntyneet harjoittelevat torstaisin klo 17.00–18.30 Kupittaan urheiluhallissa ja lauantaisin klo 12.30–14.00 Vasaramäen koululla, puoli tunti ulkona alkuun. Ensimmäinen harjoituskerta on lauantai 3.10.

2012 syntyneet harjoittelevat keskiviikkoisin klo 17.00–18.30 Kupittaan urheiluhallissa ja lauantaisin klo 13.30–15.00 Vasaramäen koululla, puoli tuntia ulkona alkuun. Ensimmäinen harjoituskerta on lauantaina 3.10.

2011 syntyneet harjoittelevat tiistaisin klo 17.00–18.30 Kupittaan urheiluhallissa ja lauantaisin klo 14.30–16.00 Vasaramäen koululla, puoli tuntia ulkona alkuun. Ensimmäinen harjoituskerta on lauantaina 3.10.

2009–2010 syntyneiden perusryhmä harjoittelee tiistaisin klo 17.00–18.30 Kupittaan urheiluhallissa. Ensimmäinen harjoituskerta on 6.10.

2007–2008 syntyneiden perusryhmä harjoittelee maanantaisin klo 17.30–19.00 Kupittaan urheiluhallissa. Ensimmäinen harjoituskerta on 5.10.

2004–2006 perusryhmä harjoittelee tiistaisin klo 18.15–19.45 Kupittaan Urheiluhallissa ja lauantaisin klo 13.00-14.00 Kupittaan koulun yläsalissa. HUOM! 3.10 lauantaina vielä Paavo Nurmen stadionilla klo 13.00-14.00

Ryhmät kokoontuvat Kupittaan urheiluhallin sisäänkäynnin, edessä ”matoa” vastapäätä sekä koulun salin ulko-oven edessä ennen harjoituksen alkua. Mukaan tulisi ottaa sisäliikuntavaatteet, säänmukainen vaatetus, juomapullo sekä iloinen mieli. Osa harjoituksista pidetään sään salliessa myös ulkona Kupittaan puistossa. Tästä kukin vastuuvalmentaja tiedottaa jatkossa erikseen.