Valmennusryhmät, 15v ja nuoremmat

Jokainen lapsi saa käydä kokeilemassa seuramme perusryhmissä sekä 2015–2010 syntyneiden ryhmissä maksutta kaksi kertaa, ilman ennakkoilmoittautumista. Kokeilukertojen jälkeen lapsen nimi, syntymäaika, kotiosoite, vanhempien sähköpostiosoite ja puh.nr sekä missä ryhmässä on käynyt kokeilemassa tulee ilmoittaa sähköpostilla toimistopäällikkö Riitta Hyväriselle riitta.hyvarinen@turunurheiluliitto.fi Riitta lähettää teille MyClub jäsenrekisterin aktivointilinkin sähköpostiinne, johon teidän tulee käydä täyttämässä siellä kysyttyjä tietoja. Kaikki viestintä ja laskutus tapahtuu MyClub jäsenrekisterin kautta.

Lisätietoa edellä mainituista ryhmistä sekä lasten kilparyhmistä voi kysellä nuorisovalmennuspäällikkö Camilla Nakolinnalta 040-9007881 camilla.nakolinna@turunurheiluliitto.fi

Lokakuusta lähtien harjoitusajat ja paikat ovat seuraavat:

• 2015 syntyneet harjoittelevat lauantaisin Vasaramäen koululla klo 11.00–12.00. Ensimmäinen harjoituskerta on lauantaina 2.10.
  • 2014 syntyneet harjoittelevat tiistaisin klo 17.00–18.30 Kupittaan urheiluhallissa ja lauantaisin klo 11.30–13.00 Vasaramäen koululla, puoli tuntia ulkona alkuun.
  • 2013 syntyneet harjoittelevat torstaisin klo 17.00–18.30 Kupittaan urheiluhallissa ja lauantaisin klo 12.30–14.00 Vasaramäen koululla, puoli tunti ulkona alkuun.
  • 2012 syntyneet harjoittelevat keskiviikkoisin klo 17.00–18.30 Kupittaan urheiluhallissa ja lauantaisin klo 13.30–15.00 Vasaramäen koululla, puoli tuntia ulkona alkuun.
  • 2009–2011 syntyneiden perusryhmä harjoittelee tiistaisin klo 17.00–18.30 Kupittaan urheiluhallissa.
  • 2007–2008 syntyneiden perusryhmä harjoittelee maanantaisin klo 17.30–19.00 Kupittaan urheiluhallissa.
  • 2004–2006 syntyneiden perusryhmä harjoittelee tiistaisin klo 18.15–19.45 ja perjantaisin klo 18.00-19.00. Kupittaan Urheiluhallissa.

Vasaramäen koulun (Lehmustien yksikkö) osoite on Lehmustie 7 b.

Ryhmät kokoontuvat Kupittaan urheiluhallin sisäänkäynnin, edessä ”luistelumatoa” vastapäätä sekä koulun salin ulko-oven edessä ennen harjoituksen alkua. Mukaan tulisi ottaa sisäliikuntavaatteet, säänmukainen vaatetus, juomapullo sekä iloinen mieli. Osa harjoituksista pidetään sään salliessa myös ulkona Kupittaan puistossa. Tästä jokainen vastuuvalmentaja tiedottaa jatkossa erikseen.