Valmennusryhmät, 15v ja nuoremmat

Jokainen lapsi saa käydä kokeilemassa seuramme perusryhmissä sekä 2015–2010 syntyneiden ryhmissä maksutta kaksi kertaa, ilman ennakkoilmoittautumista. Kokeilukertojen jälkeen lapsen nimi, syntymäaika, kotiosoite, vanhempien sähköpostiosoite ja puh.nr sekä missä ryhmässä on käynyt kokeilemassa tulee ilmoittaa sähköpostilla toimistopäällikkö Riitta Hyväriselle riitta.hyvarinen@turunurheiluliitto.fi Riitta lähettää teille MyClub jäsenrekisterin aktivointilinkin sähköpostiinne, johon teidän tulee käydä täyttämässä siellä kysyttyjä tietoja. Kaikki viestintä ja laskutus tapahtuu MyClub jäsenrekisterin kautta.

Huom! 2014 syntyneiden ryhmään emme tällä hetkellä voi tarjota kokeilukertoja ryhmän suuren koon vuoksi. Tiedustelut asiaan liittyen camilla.nakolinna@turunurheiluliitto.fi

Riitta lomalla 8.-28.9. Lapsen tiedot tulee toimittaa tuona aikana camilla.nakolinna@turunurheiluliitto.fi

Lisätietoa edellä mainituista ryhmistä sekä lasten kilparyhmistä voi kysellä nuorisovalmennuspäällikkö Camilla Nakolinnalta 040-9007881 camilla.nakolinna@turunurheiluliitto.fi

Kesän 2021 harjoituskausi jatkuu seuraavasti syyskuun loppuun asti:

• 2015 syntyneet harjoittelevat lauantaisin klo 11.00–12.00 Paavo Nurmen stadionilla. Ensimmäinen harjoituskerta ryhmälle on lauantaina 21.8.
  • 2014 syntyneet harjoittelevat tiistaisin klo 17.00–18.30 ja lauantaisin klo 12.00–13.00 Paavo Nurmen stadionilla. Ensimmäinen harjoituskerta uusille lapsille on lauantaina 28.8.
    HUOM! Ei kokeilukertoja tällä hetkellä tarjolla.
  • 2013 syntyneet harjoittelevat torstaisin klo 17.00–18.30 ja lauantaisin klo 11.00–12.30 Paavo Nurmen stadionilla. Ensimmäinen harjoituskerta uusille lapsille on lauantaina 28.8.
  • 2012 syntyneet harjoittelevat keskiviikkoisiin klo 17.00–18.30 ja lauantaisin klo 13.30–15.00 Paavo Nurmen stadionilla. Ensimmäinen harjoituskerta uusille lapsille on lauantaina 28.8.
  • 2009–2011 syntyneiden perusryhmä harjoittelee tiistaisin klo 17.00–18.30 Paavo Nurmen stadionilla. Ensimmäinen harjoituskerta uusille lapsille on 10.8.
  • 2008-2007 syntyneiden perusryhmä harjoittelee maanantaisin 17.30- 19.00 Paavo Nurmen stadionilla. Ensimmäinen harjoituskerta uusille nuorille on maanantaina 9.8
  • 2004–2006 syntyneiden perusryhmä harjoittelee tiistaisin klo 18.15–19.45 ja perjantaisin klo 18.00-19.00. Ensimmäinen harjoituskerta uusille nuorille on tiistaina 10.8.

Ryhmät kokoontuvat ison valotaulun alle ennen harjoituksen alkua. Mukaan tulisi ottaa säänmukainen vaatetus, juomapullo sekä iloinen mieli.

Lokakuusta lähtien harjoitusajat ja paikat ovat seuraavat:

• 2015 syntyneet harjoittelevat lauantaisin Vasaramäen koululla klo 11.00–12.00. Ensimmäinen harjoituskerta on lauantaina 2.10.
  • 2014 syntyneet harjoittelevat tiistaisin klo 17.00–18.30 Kupittaan urheiluhallissa ja lauantaisin klo 11.30–13.00 Vasaramäen koululla, puoli tuntia ulkona alkuun. Ensimmäinen harjoituskerta on lauantaina 2.10.
  • 2013 syntyneet harjoittelevat torstaisin klo 17.00–18.30 Kupittaan urheiluhallissa ja lauantaisin klo 12.30–14.00 Vasaramäen koululla, puoli tunti ulkona alkuun. Ensimmäinen harjoituskerta on lauantaina 2.10.
  • 2012 syntyneet harjoittelevat keskiviikkoisin klo 17.00–18.30 Kupittaan urheiluhallissa ja lauantaisin klo 13.30–15.00 Vasaramäen koululla, puoli tuntia ulkona alkuun. Ensimmäinen harjoituskerta on lauantaina 3.10.
  • 2009–2011 syntyneiden perusryhmä harjoittelee tiistaisin klo 17.00–18.30 Kupittaan urheiluhallissa. Ensimmäinen harjoituskerta on tiistaina 5.10.
  • 2007–2008 syntyneiden perusryhmä harjoittelee maanantaisin klo 17.30–19.00 Kupittaan urheiluhallissa. Ensimmäinen harjoituskerta on maanantaina 4.10.
  • 2004–2006 syntyneiden perusryhmä harjoittelee tiistaisin klo 18.15–19.45 Kupittaan Urheiluhallissa. Ensimmäinen harjoituskerta on maanantaina 5.10.
    HUOM! Lauantain harjoituskerta on vielä epävarma. Ilmoitamme tästä myöhemmin.

Vasramäen koulun (Lehmustien ykksikkö) osoite on Lehmustie 7 b

Ryhmät kokoontuvat Kupittaan urheiluhallin sisäänkäynnin, edessä ”luistelumatoa” vastapäätä sekä koulun salin ulko-oven edessä ennen harjoituksen alkua. Mukaan tulisi ottaa sisäliikuntavaatteet, säänmukainen vaatetus, juomapullo sekä iloinen mieli. Osa harjoituksista pidetään sään salliessa myös ulkona Kupittaan puistossa. Tästä jokainen vastuuvalmentaja tiedottaa jatkossa erikseen.