TS yleisurheilukoulu

TS yleisurheilukoulu kesällä 2020 Paavo Nurmen stadionilla!

TS yleisurheilukoulussa harjoitellaan monipuolisesti yleisurheilun eri lajeja: juoksuja, hyppyjä ja heittoja. Lapset harjoittelevat noin 10 hengen ryhmissä ja jokaisessa ryhmässä on 2 ohjaajaa.

Noudatamme hallituksen asettamia kokoontumisrajoituksia sekä hygienia- ja väljyyssääntöjä. Jokainen harjoitusryhmä toimii omana yksikkönään koko viikon ajan, eivätkä ole kontaktissa muiden ryhmien kanssa. Harjoitusryhmillä on oma kokoontumispaikka Paavo Nurmen stadionin alueella. Harjoitukset toteutetaan hajautetusti stadionilla, urheilupuiston välikentällä ja alueen ulkoilureiteillä etukäteen tehdyn kiertojärjestyksen mukaisesti.

Jokaiselle osallistujalle lähetetään oman ryhmän kokoontumispaikka, hygienia- ja väljyyssäännöt sekä muut ohjeet harjoituksissa toimimisesta ennen TS yleisurheilukoulun alkamista. Ohjeet käydään ryhmän kanssa läpi ennen harjoitusten alkamista kokoontumisen yhteydessä jokaisena leiripäivänä.

Ajankohdat: 1.-5.6. ja 3.-7.8.2020 klo 9-13

Tarkoitettu: Vuosina 2007-2015 syntyneille

Hinta: 105 € (95 € TS-kestotilaajille) / viikko. Sisältää monipuolisen harjoittelun, t-paidan, vakuutuksen ja diplomin

ilmoittautuminen:

Elokuun leirille tästä linkistä. Ilmoittautuminen päättyy 30.7. klo 23.30.

Lisätietoja: Camilla Nakolinna 040 9007881, camilla.nakolinna@turunurheiluliitto.fi