TuUL Kesäyleisurheilukoulu

Tarkoitettu jo seurassa urheileville sekä kaikille uusille innokkaille 2016-2008 syntyneille lapsille.

Vuoden 2020 kesäyleisurheilukoulu alkaa viikolla 26 (22.6.) ja kestää viikolle 30. Yhteensä 10 harjoituskertaa. Harjoituskertoja on kaksi kertaa viikossa viiden viikon ajan. Kokoontuminen aina Paavo Nurmen stadionilla ison valotaulun alla. Mukaan tarvitaan juomapullo, säänmukainen varustus ja ILOISTA MIELTÄ.

Noudatamme hallituksen asettamia kokoontumisrajoituksia sekä hygienia- ja väljyyssääntöjä. Jokaiselle osallistujalle lähetetään hygienia- ja väljyyssäännöt sekä muut ohjeet harjoituksissa toimimisesta ennen harjoitusten alkamista. Ohjeet käydään ryhmän kanssa läpi ennen harjoitusten alkamista kokoontumisen yhteydessä jokaisena harjoituspäivänä.

Kesäyleisurheilukoulun hinta on 80€/lapsi sisältäen vakuutuksen.

Kesäyleisurheilukouluihin otetaan 15-20 lasta/ryhmä. Ryhmät toteutuvat, mikäli ryhmiin ilmoittautuu vähintään 10 lasta. Ryhmäpaikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä.

Harjoitusajat Paavo Nurmen stadionilla ja ilmoittautuminen

RYHMÄ PÄIVÄ 1 PÄIVÄ 2 KLO

2016-2015 Maanantai Keskiviikko 17.00-18.00 ilmoittaudu
2014-2013 Maanantai Keskiviikko 18.00-19.00 ilmoittaudu
2012-2011 Tiistai Torstai 17.00-18.00 ilmoittaudu
2016-2013 Maanantai Keskiviikko 10.00-11.00 ilmoittaudu
2012-2008 Maanantai Keskiviikko 11.00-12.00 ilmoittaudu

Ilmoittautuneet jaetaan lopullisiin ryhmiin ikäluokittain ilmoittautumisajan päättymisen jälkeen.

Ilmoittautuminen on avoinna 11.3.-10.6.

Lisätietoa kesäyleisurheilukouluista voi myös kysellä Camilla Nakolinnalta 040 9007881, camilla.nakolinna@turunurheiluliitto.fi