Perusryhmät, 11–18-vuotiaat

Perusryhmät on tarkoitettu yleisurheilusta innostuneille ja lajin aloittaville lapsille ja nuorille. Perusryhmät harjoittelevat 1–2 kertaa viikossa ikäluokasta riippuen. Perusryhmissä harjoittelun keskiössä on yleisurheilun lajitaitojen, motoristen perustaitojen sekä peruskunnon kehittäminen. Tavoitteenamme on innostaa lapsia ja nuoria liikkumaan ja tarjota heille onnistumisen ja ilon kokemuksia liikunnan kautta. Perusryhmien toiminnasta vastaavat koulutetut yleisurheiluohjaajamme.

Harrastuksen aloittaminen

Mukaan perusryhmien toimintaan voi liittyä ympäri vuoden.

Jokainen 11–18-vuotias saa käydä kokeilemassa perusryhmän harjoituksissa maksutta kaksi kertaa ilman ennakkoilmoittautumista. Kokeilukertojen jälkeen urheilijan innostuttua harjoittelusta tulee hänen tietonsa (nimi, syntymäaika, kotiosoite, vanhemman sähköpostiosoite ja puhelinnumero, sekä missä ryhmässä lapsi on aloittanut) toimittaa seuramme toimistopäällikkö Riitta Hyväriselle osoitteeseen riitta.hyvarinen@turunurheiluliitto.fi. Tämän jälkeen Riitta lähettää sähköpostitse aktivointilinkin MyClub-jäsenrekisteriin sekä ohjeet Suomisport-järjestelmään liittymiseksi. Seuran viestintä ja laskutus tapahtuvat MyClubin kautta.

Harjoituspäivät ja ajat löytyvät osoitteesta https://www.turunurheiluliitto.fi/yleisurheilu/nuorisourheilu/

Ryhmät kokoontuvat Kupittaan urheiluhallin sisäänkäynnin edessä ”luistelumatoa” vastapäätä sekä koulun salin ulko-oven edessä ennen harjoituksen alkua. Mukaan tulisi ottaa sisäliikuntavaatteet, säänmukainen vaatetus, juomapullo sekä iloinen mieli. Osa harjoituksista pidetään sään salliessa myös ulkona Kupittaan puistossa. Tästä jokainen vastuuvalmentaja tiedottaa jatkossa erikseen.

Lisätietoja perusryhmien toiminnasta antaa seuran nuorisovalmennuspäällikkö Camilla Nakolinna puh. 040 900 7881 tai camilla.nakolinna@turunurheiluliitto.fi