Turku Touring Pyöräily 18.8.2019

Tervetuloa mukaan myös vuonna 2019!

Turku Touring Pyöräily on koko perheen reipas ja hyväntuulinen pyöräilytapahtuma. Tapahtumapaikkana on Turun yliopiston Educariumin piha,  Assistentinkatu 5:ssä. Matkat ajetaan Turussa ja lähikunnissa. Kyseessä on Varsinais-Suomen suurin pyöräilytapahtuma ja kaikenikäiset sekä -tasoiset pyöräiijät ovat tervetulleita aktiiviharrastajista työmatkapyöräilijöihin.

Sunnuntaina 18.8. ajetaan uudistetut Tour 60, Tour 120 ja Tour 250 ajot.

Tapahtuma-alueella järjestetään liikunnallista toimintaan lapsille sunnuntaina. Paikalla on mahdollisuus erilaisiin liikuntaleikkeihin.

Tarjoamme myös perheen muille jäsenille ideoita tutustua Turkuun kun matkakumppani on pyöräilemässä. Turku on mitä kaunein kesäkaupunki ja useat jokirannan ravintolat sekä keskustan kaupat tarjoavat mahdollisuuksia kulinaristille tai shoppailijalle. Myös monenlaiset liikunta- ja kulttuuriaktiviteetit ovat joko kävelymatkan lyhyen bussimatkan päässä.

Lisää sunnuntain tapahtumasta kevään aikana. Kuvia viime vuosien tapahtumista https://tuulpyoraily.kuvat.fi/kuvat/

Ilmoittautuminen: https://tuul.tapahtumiin.fi

Mikäli ilmoitat mukaan 3 pyöräilijää, voit ilmoittaa neljännen ilmaiseksi.

Turku Touring Pyöräilyn järjestää Turun Urheiluliiton pyöräilyjaosto.

Lisätietoja:

turkutour@turunurheiluliitto.fi