Turku Touring Pyöräily - 14.8.2022.

Turku Touring Pyöräily sunnuntaina 14.8.2022

Ilmoittaudu mukaan tästä.

20-vuotias klassikko Turku Touring Pyöräily on koko perheen reipas ja hyväntuulinen pyöräilytapahtuma. Voit valita juuri itsellesi sopivan matkan valikoimastamme, oli sitten tavoitteena itsesi haastaminen tai rauhallinen sunnuntaiajelu. Tapahtumakeskuksena toimii vuonna 2022 Turun Tuomiokirkko.

Osallistuminen ei edellytä huippuvarusteita, joten voit ilmoittautua mukaan melkeinpä millaisella pyörällä tahansa. Ainoastaan pyöräilykypärä on pakollinen varuste. Tule viettämään pyöräilykauden kohokohta Suomen Turkuun!

Matkojen varrella näet Turun ja sen lähikuntien historiallisia nähtävyyksiä. Kyseessä on Varsinais-Suomen suurin pyöräilytapahtuma, jossa kaikenikäiset sekä -tasoiset pyöräilijät ovat tervetulleita aktiiviharrastajista työmatkapyöräilijöihin. Tapahtuman järjestää Turun Urheiluliiton pyöräilyjaosto.

Tour 250 lähtö klo 8:00
Tour 60 & Tour 120 lähtö klo 11:00
Tour 30 lähtö klo 12:00

Reiteistä lisäinformaatiota löydät TÄÄLTÄ.

Kuvia viime vuosien tapahtumista TÄSTÄ.

Mikäli et sivuilta löytänyt vastausta etsimääsi, haluat jättää yhteydenottopyynnön tai mahdollisessa ongelmatilanteessa voit lähettää kyselyn osoitteeseen turkutour@turunurheiluliitto.fi

Ota seurantaan sosiaalisen median kanavamme! Tägää omaan julkaisuusi #ttp2022 ja #turkutour sunnuntaina.

Menossa mukana: