Turku Touring Pyöräilyn reittivalikoima

Alustava reittikartta

GPX-tiedostot julkaistaan viikko ennen tapahtumaa

Tour 60

GPX-tiedosto: Tulossa

Tour 60 sopii jokaiselle perheen jäsenelle iästä ja kokemuksesta riippumatta. Reitti kiertää Turun lentokentän ympäri kauniiden peltomaisemien lomitse. 42 kilometrin kohdalla Moisiossa on yhteinen huoltopiste, jossa saa sammutettua nälän sekä janon. Jos kaipaat enemmän haastetta ja haluat kokea aina yhtä hienon Merimaskun ja Vahdon maisemat, niin tarkista valikoimastamme Tour 120!

Suunniteltu lähtöaika on klo 11:00 T120 lähtöjen jälkeen. Tarkistathan ennen tapahtumaa koronainfon ja toimintasuunnitelman. Maalissa tarjotaan ruokailu. Reittiä on aikaa kiertää neljässä tunnissa, jonka jälkeen osallistuja ajaa omalla vastuullaan. Tapahtumakeskus suljetaan klo 19:00.

Tour 120

GPX-tiedosto: Tulossa

Klassikkoreittimme kulkee tänäkin vuonna samaa ja yhtä hienoa reittiä kuin viime vuosina. Reitti kulkee pääasiassa rauhallisia maanteitä pitkin Varsinais-Suomen hienoimmissa maisemissa. Reitillä on kolme huoltopistettä. Ensimmäinen huolto on Askaisissa 47 kilometrin kohdalla, seuraava Nousiaisissa 67 kilometrin jälkeen ja viimeinen Moisiossa 101 kilometrin kohdalla. Jos haluat viettää satulan päällä yli seitsemän tuntia ohjatussa vauhtiryhmässä, niin katso seuraavaksi Tour 250!

Suunniteltu lähtöaika on klo 11:00. Tarkistathan ennen tapahtumaa koronainfon ja toimintasuunnitelman. Maalissa tarjotaan ruokailu. Reittiä on aikaa kiertää seitsemässä tunnissa, jonka jälkeen osallistuja ajaa omalla vastuullaan. Tapahtumakeskus suljetaan klo 19:00.

Tour 250

GPX-tiedosto: Tulossa

Tour 250 toteutetaan ohjatuissa nopeusryhmissä Turun Urheiluliiton rautaisten ajokapteenien johdolla. Vauhtiryhmiä tänä vuonna ovat 27, 30, 33 ja 36. Huoltopisteitä on reitin varrella 47, 110, 150, 185 ja 224 kilometrin kohdalla. Reitti sopii parhaiten kovakuntoisemmille ja itseään haastaville. Huhuista poiketen Auran huoltopisteellä ei tarjota kylmää margaritaa!

Suunniteltu lähtöaika on klo 8:00. Ryhmistä 36 lähtee ensimmäisenä ja 27 viimeisenä. Tarkistathan ennen tapahtumaa koronainfon ja toimintasuunnitelman. Maalissa tarjotaan ruokailu.

Menossa mukana: