Turku Touring Pyöräilyn reittivalikoima

Reittien tarkemmat tiedot julkaistaan lähempänä ajankohtaa

Vuonna 2022 ajetaan T60, T120 ja T250. Nämä reitit kulkevat päällystettyjä teitä pitkin. Mahdollisista uusista reittivalikoimista ilmoitamme 2022 keväällä.

Alla on vuoden 2021 reitit.

T60

Vaikeustaso

T60 on reiteistämme kaikista paras hinta-laatusuhteeltaan. Reitillä päästään maistamaan Varsinais-Suomalaista kaunista maaseutua, mutta matka ei kuitenkaan päätä huimaa. Matka sopii parhaiten juuri jokapäiväiselle pyöräilijälle tai satunnaiselle työmatkapyöräilijöille. Reitillä kuljetaan suurimmilta osin rauhallisia teitä pitkin tai vaihtoehtoisesti kevyen liikeenteen väylällä. Tarkista ajankohtaisin hintaportaamme ja säästä varaamalla matka hyvissä ajoin.

Lähtö klo 11:00
Pituus 58-64 km
Nousumetrit alle 300 m
Huoltopisteet 1-2
Miniminopeus 15 km/h

T120

Vaikeustaso

Turku Touring Pyöräilyn klassikkoreitti ajetaan jälleen kerran! Reittiin on valikoitu Varsinais-Suomen upeimmat maantiet, joiden veroista saa etsiä kaukaa. Mutkittelevilla tienpätkillä yhdistyy Saariston rengastietä ja Ruskon maalaismaisemaa. Reitin varrella voit pysähtyä täydentämään energiavarastoja kolmella huoltopisteellä, joista yhdellä on puurotarjoilu. Varaa nyt matkasi hyväntuuliseen Turku Touring Pyöräilyyn.

Lähtö klo 11:00
Pituus 118-124 km
Nousumetrit ~ 500 m
Huoltopisteet 3
Miniminopeus 15 km/h

T250

Vaikeustaso

T250 on nimensä veroisesti pisin matkamme ja ehdottomasti niille, jotka haluavat nähdä lähestulkoon koko Varsinais-Suomen. Matka toteutetaan ryhmäajona, jota johtaa Turun Urheiluliiton ajokapteenit, joilla on pitkä kokemus turvallisesta ryhmäajosta. Vauhtiryhmiä on neljä: 27 km/h, 30 km/h, 33 km/h ja 36 km/h. Tule viettämään ikimuistoinen pyörämatka Suomen Turkuun!

Lähtö klo 8:00
Pituus 240-260 km